Merhaba benjm kızımdada vardı doktor netıra verdı onu kullandık hıc bısey kalmadı gozu acılmıyordu capaktan ve kanlıydı yogun bakımda sordum anne sutu damlatsam mı dıe kızım o zamn yogun bakım daydı yapan lar var ama bız onermıyoruz dedı ama arkadaslar netira cok ıyı geldı