Merhaba kızlar dün oğluma aşı yaptırdık ilk doz dünden beri ateşi düşmüyor gece. De çok huzursuzdu ateşi en düşük 37.5 aralarında seyrediyor şurupla bugün öğlen fitil verdim ılık duş aldırdım kakasını yaptı ardından fitil mi etki etmedi bilmiyorum ama koltuk altı 38.7 ateşi aynı durumu yaşayan var mı ne yapmamız gerekir