Naciyeylmz Bim bezi ile ilgili 2 sorum olucak anneler Yeni doğan kullanıyorum bir ayligiz iki numaraya kaçta geçtiniz ?? Bazen beline kadar çıkmış oluyor kakası aynı durum oldumu
Nrhytymnl Naciyeylmz bimin 4 nosunu kullanıyorum 13 kilo 15 ayligiz kalıbları bi tık büyük gibi sanki ondan kaynaklanabilir bide ilk zaman genellikle bebeklerin kakalari cıvık olduğu için sırtlarına çıkıyor 😊