S.a hanımlar bebeğim 17 aylık ve gün içerisinde bir iki saatte bir emiyor emdiği kadarıyla doyduğunu düşünmüyorum ama ona yetiyor sanırım çünkü gün içerisnde çok yemek yemek istemiyor ek gıdaya geçtikten sonra beslenme alışkanlığını bir düzene sokmuştum aslında hemen hemen herşeyi tatmasını sağladım ve yiyordunda ama diş, hastalık vs derken yeme isteksizliği oluşmuştu sadece meyve konusunda seçici değiliz. Bugün aile hekimimiz de çok sık emzirdiğimi bunu azaltmam gerektiğini bu şekilde giderse emzirmeyi kestikten sonra yemek yemiyeceğini söyledi çok mantıklı bulmadım ama sizler ne yapıyorsunuz bu şekilde beslenen ve sonrasında sorun yaşayanınız var mı?