Bitmeye nasıl yakın oluyor anlamıyorum? Mama+meme mi gidiyorsunuz? Ya da bebeğiniz ek gıdada falan mı? Aktif emzirdiğiniz sürece sütün azalacağını düşünemiyorum. Çünkü emzirirken dahi memede süt üretimi devam eder, sadece dolu olduğu zamanki gibi akışkan olmaz, daha yavaş gelir. Belki size azalmış gibi geliyordur?