Bussraozknn Kızlar bebem 1 aylık karnı tok gazı cıktı alttan üstten kakasını da yaptı ama hala daha çocuk uykuya dalarken uykusunda 5 dk da bir ıkınıyor kızarıyor sonra geri uyuyor neden ?
buzlulimonata Bussraozknn gazi vardir belki cikarmaya calisiyo olabilir. Bebeklerin cünkü hep gazi oluyor
Ayazmom1 Bussraozknn aynısı benim oğlumda da oluyor demekki yeterince gazını çıkartmamış oluyolar en azından ben öyle düşünüyorum
Mlkdr Bussraozknn kızım 2 aylık kolik bı bebek uykusunda bile gazı olduğu için ıkınarak uyanıyor.agzindan ve alttan ne kadar gazı çıkarsa çıksın hep gazlı 😐