Kızlar merhaba. Oğlum ishaldi 4-5 gündür bugün toparlanıyor şükür ama çok fazla ishal oldu. Bezinde günde 1 kere de olsa pembe leke var. Bunun sıvı almı az olduğunda ortaya çıktığını biliyorum. İshal sebebiyle fazla sıvı kaybetti belli ki. Tekrar dr a götürmeli miyim? Bol sıvıyla geçiyormuş. Başına gelen var mı?