Kızlar oğlumda iki gümdür ateş ishal mukuslu (arada turuncu mukusta geliyo)kaka şikayetiyle dün hastaneye götürdük gaita ve idrar testimiz temiz mide bağırsak enfeksiyonu dedi ataşi 38 geçerse 4 saatte bir şurup verin dedi ateşi hiç düşmüyo bugün 6 kez kaka yaptı mukuslu ve bide mamadan sonra şurup veriyim dedim içmeden direk kustu ama içtiği 180 ml mamanın hepsini kusarken resmen fışkırdı ağzından şelale gibi şimdi ılık su döktüm vucuduna tekrar ama hala ateşi 38 doktor 3 günde düzelmesse iyi değil dedi ama 3 gün napıcam önerisi olan yada başına gelen varmı