HavvaHalil95 Bebeğim küvezde 30 gün yattı meme artı mama meme ucum yok sağıp veriyorum ama kakasını yapamıyor 8 gün oldu ıkınıyor gaz var galiba ıkınması neden mama içerken bagırsaklardan ses geliyor başına Böyle birsey gelen var mı
incece_1 incece_1 HavvaHalil95 karnı gurulduyorsa normal gazdan vesaire olur bağırsağı bilemem doktora gidin isterseniz
Ask35tego HavvaHalil95 mamasina azıcık zeytinyağı köyün Dr tavsiyesi Gaz kabız yapmayan Aptamil comformil ve ya hipp combiytik alın En önemlisi gaz damlası nurse Harvey kabızlık içinde etkili Sab simplex metsil de olabilir ve probiyotik olarak biogia damla hergun aynı saatte 5 damla
incece_1 Normal gazı var metsil verdi bana doktorum her emzirmeden sonra 4 damla benimkide 11 gün yattı küvezde yediklerine dikkat et
HavvaHalil95 Ask35tego mamasına döküyorum kendiisine de veriyorum Mestil bende kullanıyorum masaj da yapıyorum ıkınması çok kötü oluyor niye bilmiyorum mama yerken ses geliyor karnından normal mi acaba a