MevaninMelegi Aysuuu bende henüz almadım araştırıyorum ama yine burda okumuştum vicco markadan çok memnunmuş herkes
94z-20u Aysuuu ben vicco aldım menmun da kaldım giydrlmeside kolay hatta bir ayağı biraz yan basıyor evde de giydirmek için ev ayakkabısı Alıcam şimdi vicco dan zaten kışta geldi iyi olucak diye düşünüyorum