Eliftas esiniz çok istiyordu ama korunuyodunuz, bn anlam veremiyorum bu korunuyodunuz diyenlere, çok afedersiniz ama nasıl bebek olur çok iyi biliyorsunuz dımi, o asamayı yapmamıs olsanız şimdi hamileyim dıyemezdınız. Korunuyoduk demeyin lütfen yumurtlama gunlerini barı es gecseydınız bunu dusunmelıydınız. Allah yardımcınız olsun.