antikoalababy prensannesiii14 hastalığınızın yoğun olduğu günde kullansanız çok rahat edersiniz aslında neden satıyorsunuz, fiyat marketle aynı kimse almaz
Asyaipek prensannesiii14 doğumdan kalma benim de var ilk gün yoğun geçtiği için gece yatarken ben onu takıyorum kızım emerek uyuyor yan yatınca orkidden sızıyor bu bezle yoğun günün gecesini rahat geçiriyorum 😂
prensannesiii14 antikoalababy doğum yapalı 2 ay oldu marketle aynı değil çünkü 40 TL market fiyatı ve açılmamış paketler
prensannesiii14 Elifxx12 marketten alabilirsiniz o zaman arkadaşlar ben 40 TL den aldım bir düştüğüne satıyorum e bebekten aldım postumu da almayacaksanız lütfen meşgul etmeyin
Elifxx12 prensannesiii14 İhtiyacım yok olsa burdan neden alayım zaten söylemek istedim sadece diğer arkadaşlara sinirlenip hıncınızı benden almayın lütfen.
prensannesiii14 Elifxx12 sinirlenip sizden hıncımı almıyorum sadece belirtiyorum ben aldığım fiyatı biliyorum e bebekteki şuanki fiyatını biliyorum 40 a aldım 35 e satıyorum aynı fiyatsa arkadaşlar marketten alabilir