Selin3244 tatlisert evet 2 defa geldi birincisinde bulamadılar gelmemis dediler ikinciye gidip aldim mutlaka bi karışıklık olmuştu bence
Miine Cheddar merhaba akbil cikarilan yer derken büfe tarzında pendikte çarşıda.olan yer var orda çıkarılabilir mi acaba
tatlisert Selin3244 evet 10 gün uzun bi süre ya.başvuru merkezlerinden hemen alınacağını bilseydim öyle yapardım. Bekleyeyim bakalım teşekkür ederm ☺️
Selinay95 Emelmirac ilk defa çıkarıcam online başvuru yapayıö deidm anne kartı almaya hakkınız yoktur diyor neden olabilir bilemedim
tatlisert Mom345 evet internetten başvuralı 2 gün oldu başvuru merkezinden teslim alıcaktım. Bakalım be zaman hazır olucak teşekkür ederim 😊