seleno bexsero nun ilk dozunda 1 saat çıkmıştı ateşi 38 maksimum. 2. Doz bexsero ve nimenrixte hiç bir sey olmadı oğlumda. Hemen ateş düşürücü vermeyin vücudun biraz savaşması lazım bağışıklık için, bizim doktor 37,5 olmadan gerek yok demişti ben hiç vermedim