Cigdemce Maaş bordrosu aylık çıkar. Yani ağustosta başladı iseniz 1 ağustos ve 31 ağustos arasi bordrolanir eylül 15 de yatar. Yani size 8 günlük falan bi maaş yatmis. Eylül 1 ve eylül 30 u arası çalıştığınız ekim 15 de yatar.
iremgun defneaselinannesi26 tamam o zaman eksik alma sebebiniz ağustos ayı 31 çektiği için 23nden 31ne kadar olan süreç hesaplanıyor o yüzden. Her ay maaş hesaplaması o ayın 1 ve 30 veya 31 arası hesaplanır mesela Eylül ayında 1 ile 30 arası çalışınca hesaplama yapılacak ve firmanızın anlaşması nasılsa ki genelde 10 ile 15 arası olur ekimin 10/15 arası maaşınız alırsınız. Siz o arada 10/15 gün çalışmış oluyorsunuz Ekim ayından geriden geylior gibi oluyor ama değil sonuçta o da bir dahaki ay yatıyor.