Yaklasik 2 buçuk aydır kullanıyoruz biz oğlum tadını da cok seviyor, dün baska bir doktora gittik ek gidada İştahsızlık var diyince demir ilacını degistirin belki kansizlik vardir dedi ferrum kullanın dedi ama kan degerlerine falan bakilmadi. Ferrumla ilgili iyi şeyler okumadim cok burda, hazir güzel düzenimiz varken microfere devam etmek istiyorum ama hic kullanipta kansizlik problemi yaşayan oldu mu? Öyleyse degistiricem