ArasinnAnnesi muhtemelen cesaret edemiyo benim kızım da tutunup kalkıyo sıralıyo ellerini bırakıp kısa süreli duruyo falan ama gel gör ki kendi kendine adım atamıyo pat diye oturuyo totosunun üstüne😂 bazen hadi canım hadi balım diye gaza getiriyoruz o zaman birinin tuttuğunu hissederse adım atıyo mesela ama ya işte elimizi tutuyo ya tişörtümüzü bi güvence istiyo😌 çok normal annesi eğer denerken düşüp canını acıttıysa bi de daha da korkak oluyolar onlar için çok büyük bi değişim yürümek senin ona cesaret vermen lazım😌❤️