94z-20u Slm1122 similac kullanabilirsin sindirim için en iyi mama ben ilk 6 ay similac kullandım doktor tavsiyesi ile 6. Aydan sonra bebelac gold kullandım
Slm1122 Eysar bebelac gold kullanıyoruz ama galiba çok ga yapıyor bu dediğiniz mama iyi mi acaba azaltır mı gazını
Slm1122 94z-20u gaz yapıyor muydu çok peki bu mama sindirimi kolaymı acaba bizde bebelac gold kullanıyoruz güzel kilo aldırıyor ama çok gazlı
Eysar Slm1122 Sindirimi kolay gayet güzel asla gaz yapmıyor combiotik olarak alın kizima kullandım bende çok şükür gaz sorunu nu çözdük kaka düzene girdi
94z-20u Slm1122 6. Aydan sonra kendi çıkardığı için gazını sıkıntı yaşamadık ilk 6 ay similac kullandım ki benim bebeğim kolik ti bizi baya rahatlatmıştı çünkü başında aptamil bebelac sma denemiştik olmamıştı
Ebrar444 Hipp kullandım çok gaz yaptı şuan aptamil kullanıyorum hiç gaz yapmıyor gelişimi yerinde baya faydasını gördük..