Mom9870 Kbrozmn Aşı değil de 4. Ay zaten problemli bir ay. Meme/mama reddi uyku gerilemesi yaşanması normal.
Sedakcby Kbrozmn huysuzlugundan kaynaklı o. İştahsızlık yapmaz normalde ama 4.ay zaten sıkıntılı geçiyo hiç görmediğiniz huylari ile karşılaşabilirsiniz. 1 2 gune bişeyi kalmaz minnoş un merak etmeyin.