BirAnneBirBebekkkKk 3.5 aylıktı oğlum bölgesel uyuşturdular ilk idrarını yapana kadar ağladı ama onu anestezi etkisinden çıkarken çok ağladı o sırada yapmış anlamadık ya sonrası çok normaldi normal prima bezimizi taktık sğnnet bezide almıştım ama doktor gerek yok dedi bişey sürmedik kremde vermedi oğlumda hiç ağrı acı hissetmedi