Kızlar oğlum 11 aylık. Kasım gibi 7 saatlik bi yolculuğa cıkıcaz normalde hep kucağımda tasırdm yolculuk yaparken ama artık cok yorucu olmaya başladı yaşadığımız yerden merkeze giderken bile 2 saat sürüyor ve o yolda bile sürekli dışarıyı izletmek zorunda kalıyorum oturmaz hiç oto koltuğu aldık ama oturur mu ? Geç mi kaldım sizce alıştırmak icin neler yapmam lazım hiçte sıkıya gelen bi bebek değil cok ikilemdeyim 😏