Busemertt ah bu duyguyu çok iyi biliyorum 😌 emmeyince sanki aranızda bir bağ kalmadığını düşünüyorsunuz bende öyle düşünüyordum aslında öyle değil mama veren de anne sonuçta, bir bebeğe annesinden başka kim yetebilir önce bu düşünceden çıkalım 🥰 sonra sakin olalım instagramda Dilruba Demirezen var onun sayfasına bak hatta iletişime geç mutlaka dönüş yapacaktır hemde hiç bir karşılık beklemeden. Benimde bebeğim 3 aylık oldu ve covid olduğum dönem sütüm azaldı maalesef o sırada biberonla beslenmek zorunda kaldı sonrası tabi meme reddi 😔 simdi biberon vermiyorum Dilruba hanımın tavsiyelerini uyguluyorum bir haftadır ve baya yol katettik mamayı baya azalttık emmeye de başladı ama yine de çok acıktıgında ve ağladığında almak istemiyor onu da asacagıma inanıyorum bazen bende tükeniyorum ama değer 🥰 her ağlayışında aç mı diye düşünmekten çok yorulsamda çabalıyorum yine de emzirmeye 😌