Esrvl ayına göre uyku uyanıklık süreleri var 3 aylıkken en fazla 1 buçuk saat uyanık kalıyordu sonra zaten mizmizlanmaya başlıyordu pek bir aktivite yapmak istemiyordu benim sadece 2 gün sürdü uğraşmam yatağına koydum o zamanlar kundak yapıyordum kendini utandırmasın diye gözlerini muslin ağız mendili ile örtüyordum telefondan piş piş sesi açıp hafif salliyordum emziği de sadece uykuya dalması için veriyordum sonra kendisi atıyordu 1,5-2 saat arası uyuyordu arada uyanırsa hafif salliyordum devam ediyordu destekli uyuyordu ama en azından uyuyordu uyanınca 1,5 saat uyanık kalıyordu sonra yine aynı gündüz 4-5 uyku yapıp akşam 20.30-21.30 arası gece uykusuna yatıyordu gece de 2 kere emmeye uyaniyordu bazen 1 kere uyaniyordu emzirip yatağına geri bırakıyordum bu şekilde 4.aya kadar ilerledik 4.ayda uyku gerilemesi başladı 1 hafta çok zorlandım ama gündüzleri sadece o da tatile gitmiştik devamli gezi halindeydik ondan zorlandığımı düşünüyorum akşam gelince yine aynı şeyleri tekrarliyordum maksimum 13-15 dakika da uyuyordu gece sık uyanmaya başlamıştı şuan 5 ayligiz düzene girdik yeniden şimdi de sallanmaya birakmaya çalışıyoruz uyku aralığı uzadı artık 2-2,5 saatte bir uyuyor gündüz 3-4 uyku yapıyor sabah erken kalkmaya başladı artık kundak yapmıyoruz uyku arkadaşımız var telefondan piş pişe devam ediyoruz salla dur yaparak kendi kendine uykuya dalmasini sağlıyorum 3 gündür ise yaramaya başladı yatirinca biraz sallıyorum bırakıyorum aglamadigi sürece müdahale etmiyorum kendi kendine dalıyor inşallah sallanmaya birakip desteksiz uyumaya alıştırmak istiyorum bu şekilde bebeğimde bende rahat ettik uyumak onun gelişiminin bir parçası bende anne olarak dinlenmek ev işleri yapmak mecburiyetindeyim ikimiz de mutluyuz şuan böyle inşallah bu şekilde devam ederiz 🤗