Burcuckmk bizde 3 aya gireceğiz salı günü 6 gündür doğru düzgün emmiyor gündüzleri hiç almıyor nerdeyse kendi istemediği sürece bende üzülüyorum çok aç kalıyor diye kaka yapıyor çiş eskisine göre azaldı sizi bizimkine benzettim kaç saat te bir alıyor sizinki bizimki 4 5 saati nasıl aç kalıyor anlam veremiyorum