Merhaba kızlr oğlum 17 aylık iki haftadır geceleri ağlayarak uyanıo geri yatıodu dün yatmadı bi saat ağladı kucağıma alayım diyorum itiyo bağırıo sanki canından can aldılar nası ağlama ,bu sabah uyumamak için yine aynısını yaptı normalde hergün aynı saatte uyur.tek uykuyu zor yapıo gün içinde (2 kez uyurdu)vede gün içinde sürekli ağlamaklı mızzzmız kendni yere atıyor herşeye kafa tutuyor sanki başka biri geldi yerine,alt üst köpek dişlerni yeni çıkardı ama çıktılar yani azılarda fln böle bşey görmedm ben onla ilgli oldgnu sanmıyorum.başına gelen varmı kızlar Allah sağlık sıkıntısı vermesi geçici bunlar ama insan yoruluyor 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😢