arkadaşlar merhaba süt alerjimiz var rota aşımızında zamanı geçmek üzere çok kararsz kaldık doktorların baızları yaptr bazıları yaptrma diyor süt alerjisi olup rota yaptıran anneler deneyimlerini yazabilr mi acaba lütfen sadece alerjisi olanlar yazsın 😃