Tecrübeli annelerim,
Oğlum 3 ay 20 günlük. Yatmayacakmış küçük bey ille oturacakmış ve ayakların üzerinde duracakmış. Öyle bir mutlu ki yüzünden gülücükler saçılıyor. Vücudu için zararlı mı bu durum bilmek istiyorum. Pazartesi doktor randevumuz var genel kontrol için. Dayanamadım önce size sorayım dedim.