Ysmnar Ben🙋♀️ ilk 8 aylık bebekken uyguladım 1 ayda 5 kilo verdim. Sonra yazın pek uygulayamadım 1 haftadır tekrar başladım suan ilk öğünü 12.00′da son öğnünü 20.00′da yapıyorum. Sütümde bir azalma yok. Ben besinlerimin kalorisini kısmıyorum. Herseyden yiyorum sadece paketli gıdalar ve asitli mesrubatlardan uzak duruyorum. Ekmeği azalttım ama kesmedim. Şimdilik ödem gitti ve alıştım. Aralıklı orucu bir diyet gibi değil hayat felsefesi olarak düşünmek gerekli ben bırakınca ve yazında açıkçası hiç dikkat etmedim geri aldım. Ama en etkili ve bana en uygun yöntem bu🌸