Aslında ağrı değil acı Kızlar doğum yapalı 11 gün oldu sezeryan doğum yaptım bu gece yataktan kalkarken ayağımın üstüne basamadım sanki kırılmış gibi topallıyarak yürüyorum yatarken birşeyim yoktu bir anda oldu biraz da şişmiş ödem oluşmuş sanırım yaşayan varmı? Nasıl geçti doktora gitsemmi