Merve_4141 Kızlar 2 aylık bebeğim emmiyor suan hipp kullanıyoruz ama çok çabuk bitiyor bide çok pahalı , acaba sma mi bebelac mi ?
MinnakEgem Merve_4141 bebelac bizde kabız yaptı fiyatı uygun olabilir ama hiç memnun kalmadım sma kullanıyoruz çok memnunum
Kahveliseker Merve_4141 6 ay sma kullandik gelisimi gayet iyiydi kabizlik falan yapmadi. Mama bulamayinca bebelac gold aldik o da cok sekerli geldi bana. Tabi oglum severek içti ama bir daha almadim. Sma 2 numarayı oğlum sevmedigi icin similac kullanıyoruz.
Kahveliseker Merve_4141 similac ilk alti ayda kullandigimizda oglumu kabız yapmıştı. Doktora sordugumda aslinda kabiz bebeklere veririz icindeki yaglardan dolayi demisti ama iste bize ilk alti ayda ters tepti. Ek gidaya gecince duzeldi biraz similac da etkilemiyor. İcindeki balik yagi orani biraz fazla kokusu cok ic acici degil ama gelisimiyle ilgili bir sorun yasamadik sukur uc aydir surekli kullaniyoruz. Bir arastirin kötü bir mama değil iceriginde hindistan cevizi yağı var.
babymakarena 6 ay hipp combiotik kullandık ondan sonra sma ya geçtik bi sıkıntı olmadı sadece hipp e göre biraz daha iştahsız yiyodu ek gıdaya geçtiği için de sorun etmedik, memnunuz geçebilirsiniz bence :)
bngsblc Merve_4141 kesinlikle SMA öneririm. Biz hem anne sütü hem mama kullanıyoruz SMA’yı tek geçerim
YeldaKuzey Kesinlikle SMA . Aptamil ve bebelac hem cok sekerli hemde kabız yapıyor kaç doktora gittiysem hic biri önermedi
Purple13 Merve_4141 biz 1 yaşına kadar hipp kullandık sonra artık doyurmadığını düşünüp bebelac aldım doyurdu Ama ishal yaptı. Smaya geçtim 21 aylık şu an 12. Ayından beri kullanıyorum. Kabız falan yapmadı
Kardelensarica Her bebekte yapıya göre değişiyor. 2 aylık bebeğim var sma comfort la başladık ama bebeğim sindiremediği, kabız yaptığı için aptamil comformile geçtik. Çok şükür ne gaz sancısı oldu ne de zorlanması.
Eminetbr Merve_4141 bebelac gold bızde kabız yaptı Sma optıpro kullanıyoruz sındırımı kolay kucağına alır almaz gazı çıkıyor memnunuz