Bebeğim 2 aylık. Sezeryan oldum. İlk 3 gün sütüm gelmediği için mama verdik ve biberona alıştı. Sütüm arttığı İçin sadece anne sütü ile besleniyor artık. Gün içinde emiyor fakat yorulduğu zaman bırakıyor ve ağlamaya başlıyor doymadığı için. Sütümü sağarak vermek zorunda kalıyorum. Aynı durumu yaşayan anneler var mı? Neler yaptınız?