2_melekannesi Kızlar dün kızıma 6 aylık aşısı yapıldı 2 bacaktan ve ağızdan damla verildi sol bacakta aşı yerinde kızarıklık ve sertleşme var normalmidir geçer mi doktora göstermem gerekir mi?
1kralice 2_melekannesi aşıdan 3 saat sonra kolonya pamukla masaj yapmanızı istemedi mi hemşire şişmesin diye?
elifineylulu 2_melekannesi canım hemşirenin iğneyi vurduğu yeri ovaladiysan o yüzden olabilir ovalamadan direk bastırmak gerekiyor pamuğu..Geçer merak etme
Gamzebydmr 2_melekannesi Normal canım bizde geçen hafta yaptırdık bizimde sol bacağı kızardı ve şişti ağrı oldu her oynadığında ağladı gece uyumadı hiç ve şimdi biraz kaldı aşı yerini elimle bakıyorum zeytin kadar elime geliyor bende zeytin yağı ile ovalıyorum canını yakmadan öyle kalamdın diye
hayal24 2_melekannesi bizde de menenjit aşısında aynı sorun oldu doktoru yapmıştı aşıyı şişlik kızarma morarma vardı götürüp tekrar gösterdim aşı yapıldığı anda azda olsa bacağını oynatıyorlar aşı kas altına kaçıyor o yüzden şişme oluyor demişti
2_melekannesi elifineylulu hayır cnn yapmadım hiç bir şekilde dün biraz huysuzdu sabah uyanınca fark ettim dün yoktu