BirAnneBirBebekkkKk Büyük oğlum 7-8 aylıkken ısırmalara başlamıştı.Zaten ilk dişi 6 aylıkken çıkmıştı. Sonra bu ısırmalar sertleşti sanırım 10-11 aylıktı daha doğum günü yapmamıştık,feci kanamış koptu sanmıştım.Her ısırdığında memeyi çektim ve meme ısırırsan meme dinlenmeli uf oluyor demiştim.Gülmedim,kızmadım,bağırmadım,ağlamadım. Oyun gibi zannediyorlar başta, oyun gibi devam ettirmemesi için o tarz tepkiler vermedim. 1 ay gibi bir sürede ısırmayı bıraktı şimdi 3 yaşında. Küçüğüm 7 aylık, geçen ısırdı dişi çıkıyordu çekip tekrar verdim ısırmadı.Gene aynı şekilde devam edicem.Sakinlik çok önemli.