Arkadaşlar kızım salgına yakalanmıştı neyse atlattık ama hepimize bulastı bu grip ası randevumu iptal ettirmıstıım. Artık iyilestık 15 gun oldu bugun gittim asımı vuruldum. Adana da yasıyorum burda vakalar cok artmıs bulduugumuz aptmanda sagda solda herkes covit. Hemsıre grip olabilirsin dedi ona takıldım hayır daha yenı ıyılestık bir daha mı hasta olacam. Hadi yine cocuga da bulasırsa