Benim kızımdada oldu gece uyurken ayağının altına bir yemek kaşığı çörek otu yağı bir yemek kaşığı zeytinyağı bir diş sarmısağı rendeleyip bir saat beklettim sonra küçük bir süzgeç yardımıyla sarmısağı süzüp kalan yağları sürdüm çorap giydirdim balgamını dışkısıyla çıkarıcak bir kaç günede düzelecektir sarmısağı süzmeyi unutmayın çok iyi bir yöntem şimdiden geçmiş olsun