NurSema01 Bebeğim 7 ay 25 günlük hala dişi yok ve belirtisi de yok 🙁 bu durumda olan bebekler var mı yalnız olmayız umarım 🥺 ne yapmalıyım? doktora gitmek için ne kadar beklemeliyim?
kaganege NurSema01 8.5 aylıkken ilk disı çıkardı. Ard arda 4 tanesi geldi. 1 yaşındayken altta 2 disi varsa tamamdır. 1 yaşından sonra doktor bakar.
Gulsahhh38 Anne baba da çok etkenmiş ben 10aylıkken eşim 9 aylıkken çıkarmışız ilk dişi. Oğlum 7 ay 15 günlük belirti falan yok bizde de