Gaz sancısından mı oluyor bilmiyorum geceleri saat başı uyanıyor gündüz de 3-3.5 saat toplam uyudugu. Yenidoğanlar daha çok uyumaz mı ? Sancıları oluyor gazını cıkarsak da rahatlamıyor ağlıyor sürekli kıpkırmızı oluyor sesi kısılacak diye korkuyorum memede uyuyor evde tek bakıyorum cok yoruldum artık yemek bile yiyemiyorum