Kızlar bebeğiniz biberon tuttu mu ya da nasıl verdiniz kaç öğün ? Bebeğim emiyor ama bu ara cok huzursuz cok aç olmasına rağmen meme istemiyor ya da az emiyor ben çok daralıyorum. Aslında biberon yüzünden önceden meme reddi yaşadık emzirme danışmanlığı falan aldım ama verdiğim sütleri kaşık biberonla ya da kaşıkla veriyorum yarısı boşa gidiyor 6. Aydan sonra bebekler biberona alışır mıyki acaba yine yani meme reddi yaşayan oldu mu hiç bu yüzden