Arslann biz öyleyiz şu anda 23 günlük olduk . İlk iki gün hiç sütüm gelmediği için mama verdik sağa sağa sütüm gelmeye başladı ama bebeğime yetmiyor o yüzden doktorumda mamaya devam etmemi söyledi . Önce emebildiği kadar emziriyorum her 2-3 saate bir. Ardından mama hazırlıyorum (doktorumun söylediği ölçüde) içebildiğini içiyo istemediğinde bırakıyo