Mrl-sglm Kendincebiri bende bekliyim 9 gün sonra 6 aylık olcaz. Bundan önce 3 gün kuralıyla tadım yaptırdınız mı?
cekoslavakporseleni Kendincebiri yumurta peynir salatalık ve azıcık pekmez veriyorum. Ben veriyorum da o yemiyor😂😂 salatalık kemirmek en sevdiği şey😂 Peynir şirden mayasıyla yapılan tuzsuz köy peyniri, tam bebek peyniri. Labne de veriyorum onu da seviyor. Bugün tereyağlı omlet yaptım biraz yedi. Çeşitlendirmek istiyorum ben de
Kendincebiri Mrl-sglm biz 5.ayda azar azar başladık şimdi normal kahvaltı ve çorba şeklinde veriyorum 🥰
Kendincebiri 123huma ilk önce bir çay kaşığı kadar bebe bisküvisi ile beraber verdim sonra hem bebe bisküvisini arttırdım hem de bir tatlı kaşığı labne verdim içine de yarım pişmiş yumurta karıştırıyorum
cekoslavakporseleni Kendincebiri şu an 7 ay 25 günlük. Altı aylıktan beri veriyorum ama ben. Tadımlara başlayınca hemen yumurtaya da başladım çok kıymetli bir besin.
Kendincebiri cekoslavakporseleni salatalık falan nasıl veriyorsunuz merak ettim de karıştırarak mı ayrı ayrı mı
Bulut1 Kendincebiri bebeğim tam 6 aylık doktor kontrolünde yavaş yavaş 5. Aydan başlamıştık şimdi maşallah yiyor herşeyi kahvaltıda hummatın keçi sütlü bebe bisküvisinden 2 tane, yumurta sarısı Bi tüm, mgrostan aldığım organik bio labne var 1 tatlı kaşığı ondan , çeyrek muz ve keçi boynuzu pekmezinden de azcık damlatıyorum çatalla eziyorum hepsini afiyetle yiyor
cekoslavakporseleni Kendincebiri ben hepsini ayrı ayrı veriyorum. Hepsinin tadını tek tek bilsin diye. Biz nasıl kahvaltı yapıyorsak o şekilde. Bazen yumurtaya iştahsız oluyor o zaman sarısını peynirin ya da azıcık yoğurdun içine eziyorum. Salatalığı da benim kontrolümde ısırttırıyorum. Bazen çok büyük ısırdığı da oluyor o zaman atıyor zaten ağzından.
Dilek00 Kendincebiri 6 ay15günlük 3 gün kuralı uygulamadım kendi kararım. Kahvaltıda tavada omlet,haşlanmış yumurta,yaptığım lor,muzlu irmik,yulaf lapası,keçiboynuzu,meyve,avokado,bu gibi seyler veriyorum değiştirerek
Kendincebiri Dilek00 omleti falan nasıl veriyorsunuz 1 hafta var bebeklerimizin arasında kusıra bakmayın merak ettim ben öyle şeylere cesaret edemiyorum da
Dilek00 Kendincebiri ben ediyorum:) cok okudum cok izledim bu konuyla alakalı doyma zamanı değil tad alma keyif zamanı 6 ve 7.aylar. Omleti zeytintağında pişiriyorum yudum yudum ağzına koyuyorum diliyle evirip çevirip yumuşatıp yutuyor, başta öğürebilir gayet normal. Sert ve büyük besinler boğulmaya yol açabilir, omlet yumusak bir tercih:)