srcyhy Ya ben bebeğimi sol gögsümle emziriyorum sağ gögsümün ucu biraz sıkıntılı olduğu için gögüs ucu kullanıyorum. ondada ucu çıkınca vermeye çalışıyorum 3 bilemedin 5 dakika anca emiyor. bende sağıp biberonla veriyorum. tek akışlı biberon bu chicconun kauçuk olanını aldım. bide öyle bi kapıyoki süt bitince dahada istiyo ağlıyo biberonla vermem meme reddine yol açar mı doğrumu yapıyorum. bilgisi olan yazsın lütfen.