Momkids 15 aylığız 3 diş daha çıkardık 2 azı biri de köpek dişi patladı uzama evresinde ağrı yapmaz diye düşünüyordum ama üç gündür uyumuyorum, sürekli emiyor ama emerken de ağlıyor yanında istiyor aürekli ama bu kez daraltıyorum diye ağlıyor herşeye ağloyor sakinleştiremiyorumsabahları işe zombi gibi gidiyorum algım kapandı kafein bağımlısı oldum, gözaltlarım kullanıcılar gibi 😭 atak mıdır şimdi bu nedir 😩