Kızlar ben liseden çocuk gelisini mezunuyum cocugum oldu o yüzden üniversiteyi örgün okuyamam şu anlik bakacak kimse yok bebegime. Aciktan anasinifi ogretmeni olabilir miyim dikey gecis sinaviyla falan tamamlamak diye bisey var. Tam bilgisi olan yardimci olabilir mi lutfen