Badiskonunannesi otizm diye kondurmayın ama TV izleterek en çok otizme iten şeydir TV…! Çok çabuk ilerler eğer birşey vqr ise, yoksa da ona doğru itiyorsunuz, TV siz yapamaz diye birşey yok, sürekli ilgilenin ya, iş mi yapacaksınız, çağırın anne yada yakınınızı, bu kadar kolay işte.. Ha kimseniz yok mu, tamam akşama kadar iş yapmayın akşam eşiniz bakarken sizde işinizi halledin..