Kızlar pandemi süreci ydi biliyorsunuz yasaklar vardı bende korktum kızımla hiç toplu taşıma aracına binmedim şimdi 40 50 dakikalık bir yere gideceğim tedirginim 11 aylık kızım dakika başı emiyor arabada bile emerek gidiyor önlük taktirmiyor krize girerse napicam yardım edin cesaretlendirin beni nolur 🙈 bu arada bebek arabası süs niyetine evde asla durmaz onda kucağım da gidecek