Asalpba1919 Hanımlar merhaba, Oğlum 3530 gram doğdu, şuan 46 günlüğüz ve 5400 kilosu var. Sizce nasıl?
nazenin3233 Asalpba1919 haftada 200 250 gram alıyorlardı sanırım yanlış hatırlamıyosam normal gibi kilosu yinede doktora danışın bi.benimki 3200 doğdu 45günlükken falan 5 kilo olmuştu
nazenin3233 Asalpba1919 nettede belirli aralıklar var alt ve üst olarak o aradaysa zaten dert etmeyin bence.
Asalpba1919 Annefasulyesi yeni doktor arayışı içindeyim. Ama önceki doktorum hızlı kilo aldığını söylemişti. Her bebek bir olmaz elbette ama buradaki annelerin görüşlerini merak ettim.
Asalpba1919 nazenin3233 yanıtınız için teşekkür ederim. Evet İnternette var ama birden fazla farklı aralıklar olduğu için emin olamadım. En iyisi gene doktor görüşü.
Asalpba1919 Mom345 yanıtınız için teşekkür ederim. Normalde bu tarz konularda soru sormam. Herkesin bebeği farklı. Ama ben anne sütünü sağarak yediriyorum. Ve canlı yayında bağlandığım bir doktor öğünlerdeki cc yi çok verdiğimi söyledi. Bende endişe ettim acaba bebeğimiz obeze doğru mu yönetiyorum diye. Doktora gidip danışana kadar geçen süre içinde buradaki annelerden fikir almak istedim 😊
Tubafadime Asalpba1919 masaallah anne sutuyle ise hizli guzel kilo almis. Yigenimde her ay 2 kilo alırdı nerdeyse bazisinin sütü çok yarıyor. Masaallah dile getirmeyin nazar değer.
Asalpba1919 Tubafadime yanıtınız için teşekkür ederim. Sütümü sağarak verdiğim için endişe ettim. Bakalım doktorumuz ne diyecek 😊
Mucizem_m61 Asalpba1919 Benimde kızım 3140 Gr doğdu şuan 3 aylık en son sağlık ocağına gittiğimde 5 kiloydu 😜
Deleted12 Asalpba1919 öncelikle böyle durumlar doktordan bilgi alınır bilgi aldıysan tekrar bunu burda sormanın anlamı ne ki zaten bi kilo yani herkese sormanın mantıyı yok. Normal seyrinde fazla değil az değil normal.
Asalpba1919 Deleted12 yanıtınız için teşekkür ederim. Bunu burada soruyor olmam size neden dert oldu anlamadım.istemezseniz cevap vermezsiniz. Bu platformda toplandıysak eğer hepimiz anneyiz ve bazen yerli bazen yersiz endişelerimiz olabiliyor. Daha tatlı bir üslupla buradan destek olabiliriz. Ama merak etmeyin elbette doktora gideceğim.
Asalpba1919 ikizbabymom yanıtınız için teşekkür ederim. Anne sütü ile alıyor ama biberon ile verdiğim için acaba fazla mı diye endişe ettim. En doğrusu doktor görüşü, bir an önce randevu günü gelsin istiyorum 😊
kaganege Asalpba1919 1 aylıkken 1 kilo almıs olması yeterli 3 ayın sonunda kilosu 2 katına çıkmış olmalı. 🌸
Alperinannesiii Asalpba1919 anne sütü obez yapmaz benim bebegim 3450 dogdu ilk ayında 5 2. Ayda 6 olmuştu şuan 6 aylık 10 kilo yani obeze yönetmezsin sadece anne sütü alıyorsa
Mom345 Asalpba1919 her doktorun görüşü farklı bu konuda emdiği yediği sürece sakınmam zaten haraketlenmeye başlayınca o kilo gidiyor fiş dönemi iştah kaybı oluyor kilo veren bile oluyor bebeğim çok hızlı kilo aldığı için demir depoları boşaldı ama 3.aydan sonra kilo alımı yavaşladı belli bi süreden sonra yavaşlıyor herşeyi zaten
Demet_k Asalpba1919 kilo konusunda presentil tablosu var doktorlarda ona bakarak yorum yapıyo zaten. Sizde oraya bakabilirsiniz.