Urazkom Tombikdonerartikcokpahali Hahahahhaa şuan kızım öyle bırtlıyor kii koca insan gibi ben bile şaşıyorum ahh bu çocuklar 😂🤭
Nesrincente Tombikdonerartikcokpahali bebekten bebege degısıyor kı canm bu ya sen gözlemleyip bakıcak sın bıdaha ıc bakalım olacak mı 😄
Tombikdonerartikcokpahali Urazkom Hahaha😁😂cok tatlı ya 😁 sabah da eşim diyor ki yuzumuze bakarak yapma bari 🤭😄
Urazkom Tombikdonerartikcokpahali Benim eşim de duyduğunda aaa terbiyesiz babaların yanında yapılır falan diyo çok komik oluyor 😂
NilAsyaMom Tombikdonerartikcokpahali aynı benim bebeğimde böyle plmuştu kuzu kabız diye doktora götürdüm. Gazı varmış. Biogaia verdi probiyotik. 3 aylık hala kullanıyoruz. Doktoruna danış bence başla sende. Çok iyi geliyor
Tombikdonerartikcokpahali Deletedmom896 Haklisin canm inşallah duzelir herkes 3 ay sonra duzelir diyor kaldi 2 ay 😁
Tombikdonerartikcokpahali Deletedmom896 Haklisin canm inşallah duzelir herkes 3 ay sonra duzelir diyor kaldi 2 ay 😁
Miniksusam_1 Tombikdonerartikcokpahali ne bilim arkadaş artık kaka yapınca pirtlayinca nasil seviniyorum hele bu gün resmen bok banyosu yaptık 😅😅😅
Aryaisen Bursa97 üçüncü ayda geçtimi gaz sıkıntısı acaba?bizde çok zorlanıyoruz bu gazdan çıkarsa bile bitmiyor sürekli ıkınıyor bazen kıpkırmızı olup krizlere giriyor😞😞
Bursa97 Aryaisen bizim 3. Ayda baya haifledi canım baya yani çok az ıkınmalari kalmıştı 4. Ayda tamamen bitti şükür