Ftmkrkmz Merhaba arkadaşlar oğluma aptamil conformil kullandıyordum fakat 1 yaşına kadar kullanılıyor benim gibi conformil kullanıp 1 yaşından sonra hangi manayı tercih ettiniz arayış içindeyim şimdiden dönüşleriniz için teşekkür ederim
Biraslanannesii Ftmkrkmz neden bu kadar üzün süre conformil kullandın canım? Doktor 1 buçuk aylıkken banada aldırmıştı gaz problemi olduğu için oğlum içmedi şimdi 8 aylık bebelac gold kullanıyorum çokta memnunum
Ftmkrkmz Aptamil presyneo kullanmıştım bundan önce hidrolize olduğu için bıraktım ne denediysem sevmedi birtek conformili içti şimdide içeriği temiz anne sütüne yakın ne vardır diye araştırıyorum tadını beğenebileceği