emineozavan Merhaba 6 aylık oğlum korona oldu. Daha önce benimle aynı durumda olup bu süreci yaşayan var mı? Varsa besin olarak neler verdiniz?
Gulphvn Biz 5 aylıkken geçirmiştik ek gıdaya geçemediğim halde yoğurt sürekli veriyordum ve et sulu şehriye çorbası birde sabah akşam aferin veriyordum bu şekilde atlattık