GiybetReis yani öyle olunca yine geç olmuyor mu gece uykusu? ben mi yanlış anladım acaba. Sabah 8 de kalkıyor bizimki, 10 da tekrar uyudu simdi. Aşağıdaki gibi mi oluyor. 1. Uyku dediğiniz 10 da başlıyor o zaman doğru mu? Aşağıdaki gibi bir plan çıkıyor o zaman doğru mu anladım?
1.uyku: 10:00-12:00 (2 saat)
2.uyku: 13:30- 14:30 (1 saat)
3.uyku: 16:00-17:00 (1 saat)
4.uyku (şekerleme uykusu): 18:30-19:00 (30 dk)
Akşam uykusu 20:30/21:00